wtorek, 4 lipca 2017

Bike - 7 Dots Studio



Dzień dobry!
Jak pewnie wiecie, jestem wielka fanką roweru. Uwielbiam przejażdżki rowerowe - zarówno te bliskie jak i odległe. Jazda na rowerze to moja ukochana forma aktywności, spędzania wolnego czasu i odkrywania świata.
Mam pełno zdjęć z i na rowerze i z jednym z tych zdjęć wykonałam inspirację dla 7 Dots Studio.
Zdjęcie z Bornholmu - raju dla rowerzystów.

Hello!
As You probably know I am a big bike fan. I love bike rides - both the short and the long ones. Riding the bike is my beloved activity, beloved way of spending free time and exploring the world.
I have lots of pictures with my bike and one of them I used to create the inspiration for 7 Dots Studio.
The picture was taken on Bornholm - the bicycle heaven.








Użyłam: / I used:

7 Dots Studio

Lindy's Stamp Gang
Magicals




Brak komentarzy: